Wednesday 11 December 2013

seni......jiwa dan peristiwa

bila aku start melukis............every thing in my life b'come perfect...............walaupun lukisan tu hodoh tahap kepayan ....biarlah asal aku puas hati....





aku masih ingat masa aku darjah tiga ......mak bapak  aku puyer lah marah sebab anak dia nie minat sangat melukis sampai result exam merosot.....diorang takbagi melukis untuk beberapa bulan sbb tak nak anak dia nie sampai lupa pelajaran ....jadi aku buktikan kat diorang melukis takkan pernah buat aku gagal .....lepastu  result akhir tahun aku jadi gempak........................................


JADI AKU KAT SINI NAK CAKAP



kalau kita sukakan sesuatu benda jangan putus asa nak perjuangkannya
asal benda tu betol di sisi agama kita 



need to chau first:pink bites 
assalamualaikum

No comments: