Saturday 14 December 2013

takkan aku jeles kot??????

assalamualikum.
nie nk share something
******
#buat muka seposen
pernah tak ada perasaan jeles kat kawan sendiri
 perasaan jeles.takkan ada kot...kita kan freind 4 eva....tipu  la tuh.<cakap dkt diri sendiri>
********
sebenarnya stori nya cam nie.......
result  final exam  aku tak cantik sangat .....markah koboi je...orang tanye ?.aku nk jawab pun malu 
tapi kawan aku nie dapat result..mak ai cantik gile,,sebagai manusia aku pon jeleslakan 
tapi aku tau jeles ni tak baik...so,kena cepat redho dengan takdir tuhan .Dah rezeki kita cam tu..kita usaha lebih agi. ye dok?

jadi dengan tekad yang tinggi aku nak ubah segalanya ...insyaAllah ..setiap ujian ada jalan keluar .jeles pon adalah ujian ,jadi bila kita jeles dengan kawan kita ....doalah agar kelebihan yang kawan kita dapat tu ..dapat kita rasai satu hari nanti.TAPI ingat jangan doa agar nikmat tersebut hilang dari kawan kita....tak baik tau

DOA.......DOA DAN DOA 
pasti kan terkabul jua nanti

jika Allah mengabulkan doamu bererti dia sayangkanmu
jika Allah melambatkan doamu beerti dia sedang mengujimu 
jika Allah tidak mengabulkan doamu beerti dia ingin memberi yang terbaik dihadapan hari -harimu 


 
 

No comments: