Tuesday 17 December 2013

stylish hijabi...............

assalamualaikum.....
haaaaaa...entry hari nie tentang topik gugurl muslimah*muka tgh sengih*
okey..kenal tak ....kalau ak cakap pasal...fatin liyana.....
dia nie hijabista kat malaysia ...semua org pom tahu dia femes
kalau tak knl tu mmg pelik habis tau
comel tak dia .......................................................................aku paling suka tentang tips dan trip dia 
gempak habis.....picture dia pon cantik.........nie ak lukis muka dia *entoh cantik entoh tidok*
same dok.......tudung je samo muka  tidok pon...




hijabi kedua ialah dena bahrin.....aku start kenal dia masa tengok Safiya tv9.....topik dia tentang kahwin muda.....aku suka gaya dia ....bergaya tapi aurat terjaga .......aku paling suka tengok dia pakai shawl labuh ....sapa yang tak kenal ,usha je kat mr,google..........
sekarang dia dh jadi mommy tapi still study.....
kak dena nie.....memang amazing ....i love her and baby dia ugak....comey abis ....gambar baby tak berkesempatan nak tunjuk.......geeee.......




third girl.......is


kak yuyu zulaikha

gadis kecil molek yang meeeeeeemang comel.....dia baru sahaja mendirikan rumah tangga...
taniah kat dia.......
kakak aku yang intro blog dia kat aku ....maklumlah aku
nie katak bawah tempurung ....orang femes macam dia pon bleh tak kenal.......walawei.......



 ...nie yang terakhir ...aku usha dia dekat blog dia mirrorbymaera.....sesiape yang suka pakai shawl tu boleh lah tengok link nie

di tunjukkan tutorial sekali....




 nak lukis kak maera tapi entah jadi ke tidok






jadi setakan nie saje entry hari nie .......hijab ....kebangaan ku jua gaya ku.....*dengan suara kuat*


















No comments: