Tuesday 24 December 2013

sahabatku Alyea

Bisakah ku mengatur langkahku ke depan tanpa kekuatanmu sayang.SAYANGKU ALYEA ..my bestfriend ever after.Seaorang manusia yang amat aku kagumi....yang sedang belajar di kolej tengku kursiah......setiap kali berpisah dengan Alyea adalah perkara yang amat menyedihkan...she is an amazing somebody to me
teaching me about friendship in the name of Allah...ukhwah fillah ....may Allah bless us ...and bring us back together .may Allah give us the spirit to study until our dream and our ambition cme true...once we meet...you are a great doctor and i will be a strong lawyer..........thank you my friend.....for the love that we share together...the pain that garnish our way is the reason for us to success

saya hadiah kan kuntuman lagu ini menjadi peneman disepanjang perpisahan kita
neeta]
Kau pergi jua...
Dari hidup ku..
Kini sendiri...
Di hari-hariku..

Pulang ke dakapanku..
Aku ingin kau selalunya di sini
Hanya hadirmu bisa menyatukan masa kita berdua...

[najwa]
Kau pergi jua...
Dari hidup ku...
Kini sendiri...
Di hari-hariku..

Pulang ke dakapanku..
Aku ingin kau selalunya di sini
Hanya hadirmu bisa melenyapkan segala sunyi di sini

[neeta & najwa]
Pulang ke dakapanku..
Aku ingin kau selalunya di sini
Hanya hadirmu bisa menyatukan masa kita berdua

Pulang ke dakapanku..
Aku ingin kau selalunya di sini
Hanya hadirmu bisa melenyapkan segala sunyi di sini

Kau pergi jua..
Kau pergi jua..
Kini sendiri di hari-hariku..
Kini sendiri di hari-hariku.....
 
 
 
daripada sahabatmu 

No comments: